A sport nemzeteken, korokon átívelő univerzális nyelv, amelyet a Suzuki mindig is fontosnak tartott ápolni. Gondoljunk csak az idén tizedik születésnapját ünneplő Puskás-Suzuki-kupára, amely mára a legrangosabb U17-es nemzetközi labdarúgótornává vált.



Négy éven át volt a Magyar Suzuki Zrt. a Magyar Olimpiai Bizottság hivatalos támogatója is, legújabban pedig a magyar sportéletben példa nélküli nagyságrendű támogatással a budapesti felnőtt judo világbajnokság névadó főszponzorává vált.

A huszonhat éves magyar vállalat kiemelt hangsúlyt fektet a munkatársai továbbképzésére, fejlesztésére, ahogyan egy sportoló is folyamatosan erősíti izomzatát, növeli állóképességét. Rengeteg munka és kitartás szükséges a sportban a győzelemhez, de a piacvezető Magyar Suzuki háromezer dolgozója is nagyszerű teljesítményt nyújt nap mint nap. Ennek köszönhetően gördülhetett le a közelmúltban a hárommilliomodik autó az esztergomi gyártósorról.

A Suzuki szerint a sport tökéletes médium arra, hogy közvetlenül szóljanak az emberekhez, hiszen átszövi a mindennapokat. A vállalat célja a sport által eljutni mind többekhez, különösen a fiatalokat szeretné ösztönözni a sport szeretetére és az egészséges életmód fontosságára. Ezért nemegyszer örömmel vállalta a névadó szponzori címet sportesemények alkalmából, noha az óriási megtiszteltetés nagy felelősséggel is jár az együttműködés során.

De mit is jelent a szponzori szerep Magyarország gazdasági életének meghatározó szereplője, a Magyar Suzuki számára? Ami pedig még ennél is fontosabb, mit tud adni az együttműködés által a versenyre készülő sportolóknak, és milyen példát mutat az embereknek?

A helyi sportegyesületek és klubok támogatásán túl a Puskás-Suzuki kupa például a valaha élt legnagyobb magyar focista, Puskás Ferenc emlékének méltó őrzéséről szól a Suzukinál. Hagyatéka nemcsak a magyaroknak, de minden sportolónak örökérvényű: hűség, alázat, emberség, a foci őszinte szeretete és a sport iránti tisztelet. Ezt képviselte Puskás Ferenc, ezt hirdeti a vállalat immáron tíz esztendeje, minden torna alkalmával. A Suzuki részben ezért tette le idén voksát a kupa folytatása mellett, másrészt pedig, hogy mind több fiatal tehetség kapjon lehetőséget a jövőben is a nemzetközi bemutatkozásra és a fejlődésre.

A legfrissebb, nagy volumenű együttműködés, az idei budapesti felnőtt judo világbajnokság névadó szponzorációja pedig azért fontos a vállalat számára, mert a Suzuki vállalati filozófiája, cégkultúrája nagyban megegyezik azzal, amit a judo képvisel: folytonos tanulás, koncentráció, felkészültség, kitartás és a verseny során mutatott őszinteség. A képzeletbeli tatamira lépve, többek között ez teszi a Magyar Suzukit is a legsikeresebb hazai autógyárrá. A tavalyi eredményes belföldi értékesítés mellett több mint százhúsz országba szállítottak Esztergomból magyar gyártású Suzukikat, ami azt bizonyítja, hogy nemcsak a hazai járműgyártás küzdőterén, hanem a globális exportpiacokon is képesek ipponnal nyerni.

A Suzuki hisz a judo egyetemes tanításaiban, miszerint a megmérettetés folyamán soha nem a győzelem a legfontosabb, hanem a jellem fejlesztése és a technikák tökéletes harmóniája. A küzdelem során tanított nyugalom és természetesség, ami a szellemi felkészülés és a koncentráció révén érhető el, illetve ami még ennél is sokkal fontosabb, hogy önmagunkat mindig csak másokkal együtt gyarapítsuk. Ez a judo lényege, és ezt jelenti a Magyar Suzuki Zrt. számára a sporttámogatás.


 
LEGYEN ÖN IS A KLUB TAGJA!
(Judoinfo.hu 2017
Forrás: Piacesprofit.hu)